Vadītāji un padotie.

Vai tas, ka vadītāju ir mazāk nekā padoto, izskaidrojams ar to, ka vadītāji atbild par saviem padotajiem un viņiem ir jādomā kā rīkoties un kādus lēmumus pieņemt? Līdzīgi kā vadot automašīnu.

Chris1986  3 2 No tā, ka vadītāju ir mazāk par padotiem, neizriet tas, ko tu saki. Bet, ja runājam par vadītājiem, tad spēkā ir vecais labais padomju laiku teiciens: "Vse načaļņiki svoloči!"

nazis  2 6 Tas tāpēc, ka par vadītājiem kļūst tikai tie, kas neder par padotajiem.

janisb    1 Cilvēkam galva ir viena, bet rokas un kājas pa divām, pirksti pa pieciem katras ekstremitātes galā - evolūcijas rezultāts...

Epifanija  4 2 Labs vadītājs vienos padotos kopīgam mērķim

SKUTERS    2 ,,Vai tas, ka vadītāju ir mazāk nekā padoto..." Tas bija tāds humorjautājums, vai arī vikends pagāja īpaši miglaini un domas pinas?

Felde  1 5 Ne visi spej but vaditaji,vairums tomer ir to,kuri nevelas uznemties atbildibu un risket! Cilvekiem,itka,skauz,ka kadam ir savs bizness-jaa,tev jau labi,pati sev saimnieks....dari kaa velies.... Bet,kad saku-oki-taisi augsa ko savu,skan atbilde-ko nu es,un ja nu nesanak,man bail.... Te luk ir taa atskiriiba! Ari darbavietas-vaditajs tomer uznemas vairak,un atbild par to! Ja vien tiesam-nav kaads teetina ieliknis,kurs galigi neko nesajedz-tik algu sanem!

gobis    3 jebkurā sabiedrībā
20% ir darba devēji,
80% - darba ņēmēji ...

Jurijs55    2 Ir organizacijas kur uz 1 strādnieku pienāc 3 vaditāji :)

anis    3 Ja uz vienu darbinieku būs viens priekšnieks-abiem bada nāve... Priekšnieka uzdevums ir rūpēties par darbinieka labsajūtu-nodrošināt darba procesu,rīkus,ņemt vērā niķus un netraucēt izpildē. Normāls darbinieks nav pie rokas vadāms un uzraugāms. Vadītājam jāzina kas sagaidāms procesa beigās,pat ja nesaprot kā tas top. Tas tad,ja nenotiek "smadzeņu pūderēšana un sulas izspiešana"... Bet konkurences apstākļos tas nav vienkārši-tādēļ visbiežāk notiek darbinieku"čakarēšana"-un tā pa pakļautības trepītēm uz priekšu un atpakaļ...

Gintauts    4 Jādomā, kā rīkoties, vajadzētu visiem. Gan priekšniekiem, gan padotajiem. Vienkārši priekšniekos parasti nokļūst cilvēki ar lielāku iniciatīvu un degsmi, kā "padotie".

Tessa  4 3 divreizes nav jamin, kapec jusu visu jociiga kompanija ir bez vadiitajiem, tb, bez sievietem.

fargo    2 "Vai tas, ka vadītāju ir mazāk nekā padoto, izskaidrojams ar to, ka vadītāji atbild par saviem padotajiem un viņiem ir jādomā kā rīkoties un kādus lēmumus pieņemt? Līdzīgi kā vadot automašīnu."

arī tas.

gadījumā, kad par vadītāju vai līderi kļūst savu spēju dēļ, tādā gadījumā vajadzīgo rakstura īpašību un intelekta kopums piemīt salīdzinoši mazai daļai cilvēku.

ļoti laba gadījumā līderis tiešām uzņemas atbildību arī par savu padoto kļūdām. pat ja viņš tieši tur nav vainojams, tad viņš/-a ir bijis tas, kurš šo cilvēku ielika amatā vai uzticēja darbu ar kuru tas finālā netika galā. tas ir talants, bet to ari var un ir jāmācas. tāpat kā talants ir vajadzīgs, lai darītu daudzas citas lietas galvastiesas labāk par citiem. bet bez darba nekā nebūs. kaut kas lasīju nesen par rokfelleru. lietu redzējums no šā cilvēka perspektīvas daudzko parāda pārsteidzošā gaismā. un ar līderi vai vadītāju es nedomāju kaut kādus korupcijas vai ietekmīgu vecāku amatā iegrūstus čmošņikus.

neatlaidība, nelokāmība, disciplīna. interesanti arī ir palasīt par henriju fordu. kam ceļš uz autobūvi bija reāli ilgs, panākumi beidzot nāca tikai pēc 45 gadu vecuma. pirms tam? bankroti, parādi, parādi, bankroti, izsoles, garāža, rasējumi, parādi. tur ir jābūt aknai. ir ko pamācīties.

InJanis    4 GRIBET ( vadit aitu baru ) un VARET ( organizeti vadit aunu baru), ir vairak ka dazadas lietas.

P.S.Diez vai jus gribetu braukt ar laivu strauja palu laiku Amatas upe, ar sturmani, kurs neatskir airi, no pasas laivas.

Kurts69    5 ne katrs grib un ir gatavs uzņemties atbildību. ne visiem ir pietiekamas zināšanas, bet tas gan nav šķērslis diez gan daudziem lohiem.

InJanis  1   Tautieti Kurts !!!!!

Iraid labs sens, viedo uzbeku izteiciens...................

Ij nevajag bazt ar lielu gribesanu roku elektribas rozete, ja pat laga, reali tur pat irkstu iebazt nevar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DanaL    6 "... priekšniekos parasti nokļūst cilvēki ar lielāku iniciatīvu un degsmi..."
Nu vismaz vidējā līmeņa vadītājos bīda tādus, kas labi tr*ž padodos un ar iniciatīvu un degsmi laiza... (kauk ko, kas atrodas starp nabu un ceļgaliem) augstāka līmeņa priekšniekiem.
Nu ļoooti maz izņēmumu.

Geisha  1 1 Esmu izmēģinājusi gan vienu lomu, gan otru. Vadītājam arī dzīve nav šokolādē. Citreiz to padoto gribas pelnos pārvērst, bet nedrīkst. Kad esi padotais tad vari peldēt kā salms ūdenī, jo neviens tev īpašu uzmanību nepievērš. Turpretī priekšniekam visi skatās gan mutē, gan pakausī.

rokons    1 Liela daļa vadītāju ir arī padotie.
Pat liela uzņēmuma vadītāji ir atkarīgi no uzņēmuma īpašniekiem

av2    2 atmetot visu paareejo, vadiitaaji ir tie, kas spejiigi uznnemties atbildiibu, zina, ko dara, un speejigi piennemt arii nepopulaarus leemus. Principaa, vadiitaajiem ir viss...smagaakais darbs jebkuraa firmaa. Kaapeec? Taapeec, ka "jaapiespiezz" darbiniekus straadaat razziigi, kvalitatiivi, bet...vinni nav tie, ka smaksaa algu. Kas to ir dariijis, zina par ko runaaju.
Plusi arii ir vairaaki. Ir protams daudz labaaka alga, ir gandariijums, ka esi ...gudraaks par padotajiem , un ja veel darbs ir , vareetu teikt, hobijs, ir pat baigi ok. Un peedeejais, labs vadiitaajs balansee uz robezzas, ka tomeer vajadzeetu atveert..savu firmu.

DanaL  1   "... ir gandariijums, ka esi ...gudraaks par padotajiem..."
Atkal garām. 33% priekšnieku ir bijuši pilnīgie auni, labākajā gadījumā saprot un ir spējīgi atreferēt to, ko uzzinājuši no padotajiem.

Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu