ģeometrija

ģeometrija - jautājumi un diskusijas

Kā grādus pārvērst normālos skaitļos? (10)
Help! Kā grādus pārvērst normālos skaitļos, lai no viņiem var izvilkt sin un cos?
Man domāt te kautkas neiet kopā....nu pirmkārt leņķus mēra grādos vai radiānos...un sin vai cos nevelk,bet aprēķina to vērtības pie tik un tik grādiem vai radiāniem...
Nu , piem. , 45 grādi ir 45 skaitļi! Cik precīzi vajag? 49.0608 , inv+dms = 49.1022222222222222222222222222222.

vienkārši dms veic pretējo operāciju - no decimāldaļām rēķina minūtes un sekundes.
Tiem, kam nav kalkulatora, bet ir internets :
http://www.fcc.gov/fcc-bin/convertDMS
:)
··· ģeometrija: Kā grādus pārvērst ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Kur labāk regulēt savirzi - savērsumu? (19)
Pirms vairākiem gadiem iebraucu vienā servisā paprasīja baisu ciparu, otrā - slikti saregulēja. Tagad vajag ļoti, bet kur ieteiktu regulēt, kā citu pieredze? Nevienmērīgs riepu nodilums, nodilst iekšmala (audi quatro). Paldies!
Tu dzīvo Rīgā , Daugavpilī ,Ventspilī? Varbūt pat Īrijā? Domāju kad pie autorizētiem dīleriem ir vislabāk. Protams, cipars ir labs, bet zēni dod garantiju.
Piemērām manu busu Molerī pat ļoti labi apčubina.
Atceries; skops un dumjš vienmēr maksā vismaz dubultā.
moleri mēdz būt vismaz 2ivi- viens krastenē, otrs pie lidostas. Es iesaku to, pie lidostas (ja Rīga). Gribas zināt, cik tas ir tas "baisais" cipars? Baisais cipars Moller lidosta ir 37 jurīši ··· ģeometrija: Kur labāk regulēt savirzi - ... lasīt visu diskusiju (19 atbildes) –»
Vai mainot riepas jāregulē savirze? (11)
Vai ja es nomainu massinai vasaras riepas, pret ziemenēm, man ir jāregulē savirze, (nejauciet ar balanseesanu. ) Vai to labāk darīt reizē un kur to var izdarīt, nedārgi. paldies
nepareizu savirzi braucot jutīsi uz stūres,bet vienalga par sliktu nenāktu pārbaudīt un noregulēt.
tas tāpēc kad pie pareizas savirzes riepas kalpos daudz ilgāk.
nee nav jaataisa savirze, tikai jaanobalansee!!!! pirmkaart kaada tev masiina un kaadas riepas? savirze bus jataisa kad iebrauksi kartejaa riigas bedree.:) ja tev auto nav sedinats, tb nestav zemas atsperes+cietie amortinji, ka ari pa vasaru nebraukaji ar zemprofila riepam, tad nekas tev nav jataisa -nobalanse un vis. ··· ģeometrija: Vai mainot riepas jāregulē ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Vw savirze (5)
3golfam jamaina prieksejais gultnis,vai pec tam jaregule savirze ja nonem ari amortizatoru.
Atziimee vecaas nospiedumu vietas aminna skruuveem , un principaa vari neko nereguleet. Bet es vienalga paarbaudiitu, kaut ar lineaalu savirsi, ar lenkki sagaazumu utt. Ir jāregulē, jo trešajam golfam ar amotizatora skrūvēm regulējās sagāzums, kas tieši ietekmē riteņa savirzi. ari šarnira un pirksta stavoklis mainas kas ietekmē gam saversumu , gan sagāzumu Nenožmiedz nu pārdesmit,eiro,un aizdzen uz stenda,jo ar līneāliem un vecām atzīmēm neko diži nenoregulēsi,norīs ripas un atkal izdevumi Pardesmit,eiro ir liela nauda, var loti labi pats,noregulet,un ripulus negrauzis. ··· ģeometrija: Vw savirze lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Ko rāda šie cipariņi? (7)
Cerams, ka te kāds ir tuvāk saskāries ar šiem rādītājiem- vai nepieciešams uzlabot rādījumus?
nullēm tur nav jābūt, bet cipariem jāatrodas tajās robežās, kas rezultātu rāmīšu augšējos stūros. pēc tā spriežot šķiet viss izskatās normā. parasti tie rezultāta cipari izdrukās arī krāsās, ja zaļš, tad viss normā, ja sarkans, tad attiecīgi ārpus pieļaujamajām normām Tie, kas mērīja, nemācēja pateikt ? Atkarīgs no mašīnas. Daudzām ideāli saregulēt nav iespējams. Bet varēji tiešām pajautāt tiem, kam tas būtu jāzina. Gan jau ka savirze, viens ritenis grauzīs riepu. Bet vispār, neesmu speciālists, bez 100 gramiem nepateikšu. Nu bet loģiski , ka veicot savirzi un sāngāzumu tiek ņemtas vērā automašīnas konstruktīvās īpatnības, katrai markai kas atķširās. ··· ģeometrija: Ko rāda šie cipariņi? lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu